"It's never too late, it's never too bad,
and You never too old or too sick,
to start from scratch once again."

Bikram Choudhury

POWER YOGA

Power Yoga sa značne odlišuje od ostatných tradičných druhov yogy v prvom rade tým, že je dynamickejšia. Patrí medzi najmladšie druhy yogy súčasnosti a neustále naberá na popularite. Ak sa potrebujete poriadne rozhýbať a zapotiť, tak tu ste správne. Na hodine sa nudiť určite nebudete. Jej hlavným cieľom je dostať telo, myseľ, dušu do súladu a zharmonizovať ich. Pravidelným cvičením Power Yogy sa zlepšuje flexibilita a sila, spaľuje tuky, zrýchľuje metabolizmus, napomáha pri bolestiach chrbtice, uvoľňuje stres a trénuje našu koncentráciu. --- Upozornenie: V prípade zdravotných problémov skonzultujte svoj zdravotný stav ešte pred hodinou s inštruktorom a Vašim ošetrujúcim lekárom. Cvičenie je určené zdravým ľuďom.

RELAX YOGA

Tento druh yogy je vhodný pre začiatočníkov, seniorov ale aj tých, ktorí sú pracovne veľmi vyťažení a radi by zrelaxovali, či ukľudnili svoju myseľ. V dnešnej uponáhľanej dobe sa veľa z nás cíti po náročnom dni vyčerpaní, bez síl a na poriadne fyzické cvičenie už nenachádzame silu. Hodina Relax yogy je tá správna voľba pre aktívny oddych a relaxáciu. Cvičí sa v pomalšom tempe v kombinácii s nenáročnými cvikmi a dychovými cvičeniami. Vaše telo sa bude cítiť oddýchnuté, odbúrate stres, zlepší sa Vaša flexibilita a zároveň posilníte svoju koncentráciu, či svaly celého tela.

ZDRAVÝ CHRBÁT

Prevedenie anatomicky správnych asán (pozícií) a prirodzený rytmus pohybu je cieľom tejto yogy. Pri cvičení sa sústredíme na naše telo, správny dych, ako posilňovať a spevňovať vnútorné svaly, ochabnuté ale aj skrátené svaly. Lekcia je vhodná pre tých, ktorí chcú robiť yogu ako prevenciu pri sedavom a nevyváženom spôsobe života, zaujímajú sa o svoje zdravie a rovnováhu. Kladie sa tu dôraz na vinyasy – spojenie dychu s pohybom, praktikuje sa hlboké dýchanie. Posilňujeme stabilizačný systém chrbtice a zameriavame sa na silu, rovnováhu a flexibilitu.

FIREMNÁ LEKCIA

Cvičenie je popri zdravej životospráve dnes jednou z možností ako predchádzať civilizačným ochoreniam. Veríme, že zdravý a zrelaxovaný zamestnanec bude pre Vašu spoločnosť omnoho prínosnejší. Doprajte preto svojim zamestnancom možnosť urobiť niečo pre seba, svoje zdravie a kondíciu. Naše štúdio má kapacitu až 17 ľudí na jednu lekciu, ale ideálny počet pre začiatočníkov je 10 na jednu lekciu. Lekcie prispôsobíme individuálne potrebám Vašich zamestnancov a naši skúsení inštruktori ich prevedú od základov až k pokročilým technikám cvičenia. Dobrú skúsenosť máme s rozdelením hodín od začiatku na úplných začiatočníkov s chuťou začať a mierne pokročilých. Prípadne určiť samostatné lekcie pre mužov a prekonať tak ich neoprávnené predsudky voči yoge. Využite prosím túto príležitosť a napríklad aj formou sociálneho fondu doprajte svojim zamestnancom zdravý pohyb pod dohľadom našich lektorov.

MORNING YOGA RITUAL

Ranná yoga na energický rozbeh dňa. Zacvičte si na začiatok dňa a rozhýbte svoje telo aj myseľ.

GRAVID YOGA

Gravid Joga je výborné cvičenie pre budúce mamičky a je všeobecne odporúčané aj gynekológmi. Cieľom je naučiť sa správne dýchať ako aj potrénovať svoju koncentráciu. Spolu v príjemnom kruhu budúcich mamičiek sa udržíme fit až do pôrodu, budeme sa stále cítiť skvelo, vo výbornej kondícii, či už fyzicky alebo psychicky. Cvičenie je prispôsobené tak, aby ste ho zvládli v ktoromkoľvk mesiaci tehotenstva. Prvé 3 mesiace tehotenstva sa cvičenie nedoporučuje. Odporúča sa s cvičením začať približne v 15 týždni tehotenstva ako aj konzultácia vopred s Vašim gynekológom.

SÚKROMNÁ LEKCIA

Kladie sa dôraz na individuálny prístup ku klientovi vzhľadom na jeho zdravotný stav, fyzické možnosti a schopnosti.

bodyART

Cvičenie bodyART má spoločný základ s jogou, vychádza z filozofie yin a yang, pozdravu slnka - upraveného tak, aby ho bol schopný odcvičiť v zásade každý, v kombinácii s jogovými, terapeutickými a silovými cvikmi. bodyART patrí medzi cvičenia body and mind, pripomína jogu, no napriek tomu ide o funkčný tréning. Vníma človeka ako neoddeliteľný celok zložený z tela, duše a mysle. Zameriava sa na core - teda na centrum tela - oblasť panvy, brucha a chrbtice. ide o pomalé cvičenie, ktoré navodzuje relaxáciu, oddych a pomáha pri odbúravaní stresu. Napriek tomu si pri tomto cvičení zamakáte! :) Medzi popredné výhody patrí odstránenie svalovej dysbalancie, zlého držania tela a získanie lepšieho povedomia o svojom vlastnom tele. Aktuálne je bodyART trendom rozšíreným nielen v Európe, ale aj USA. Ideálne je lekciu zažiť, preto neváhajte a pridajte sa k nám.

PILATES

Metódu PILATES môže bez obmedzenia cvičiť každý. Je dôležitou súčasťou prípravy športovcov, je vhodný ako pre zdravých ľudí, tak aj pre ľudí so zdravotným postihnutím alebo pre pacientov po úrazoch. Je vhodný pre ľudí v každom veku! Hodina priebeha plynulo a trvá 60 minút. Odborníci odporúčajú cvičiť minimálne 2x v týždni. Pri pravidelnom cvičení sa spávne držanie tela ako aj správne zaobchádzanie so svojím telom, stávajú bežnou súčasťou nášho života. Cvičaním Pilatesu dosiahneme: • Podporu imunity a vitality • Tvarovanie a zoštíhľovanie postavy • Redukciu podkožného tuku • Spevnenie chrbtice • Zlepšenie flexibility tela • Rieši bolesti chrbta, nôh a kĺbov • Dobrú náladu a chuť do života!

SLOW FLOW

Na lekciách sa budeme venovať pomalým sekvenciám so zameraním na naťahovanie a zvýšenie mobility celého tela. Cieľom lekcií je stíšiť myseľ, zvýšiť flexibilitu, zlepšiť rovnováhu a koncentráciu. Spájaním rôznych sekvencií jogových pozícií, ktoré spevňujú a uvoľňujú telo, ako aj revitalizujú a upokojujú myseľ, si prostredníctvom prepájania dychu s pohybom kultivujeme našu vnútornú silu. Lekcie sú vhodné pre všetky úrovne.

FLEXIBILITY FLOW

Nadobudnite silu, zvýšte si flexibilitu a nájdite väčšiu rovnováhu, nech sa vo svojej praxi nachádzate na akomkoľvek stupni. Tieto lekcie sú zamerané na pomalé naťahovanie tela, prácu s dychom, koncentráciu a následnú hlbokú relaxáciu. Na lekciách sa budeme venovať pozíciám na otváranie nepriechodných miest v našom tele. Spájaním pohybu a dychu vytvárame priestor pre precítenie jednotlivých pozícií, upokojenie mysle a upriamenie pozornosti do seba. Lekcie sú vhodné pre všetky úrovne.

ASHTANGA YOGA

Ashtanga Yoga je zostava po sebe nasledujúcich jogových pozícií, ktoré sa cvičia rovnako na všetkých hodinách – v praxi sa z nich stáva každodenný intenzívny cvičebný blok. Navodzuje pocit energie a rovnováhy, je cestou vnútornej očisty a kontroly mysle. Prostredníctvom fyzickej aktivity ňou nadobudnete stav absolútneho sústredenia. Špecifický spôsob dýchania zladený so statickými pozíciami spôsobuje potenie, ktoré odvádza nečistoty z tela, nervového systému a zmyslových orgánov. Pravidelnou praxou sa spočiatku rozptýlená pozornosť počas cvičenia postupne dokáže zameriavať na dych, čím sa začne navodzovať stav hlbokej koncentrácie. Jednotlivé fázy Ashtanga jogy detoxikujú a vyrovnávajú telo, otvárajú energetické kanály a "čistia" nervový systém. Nejde o úplne pomalé a fyzicky nenáročné cvičenie, preto je vhodnejšia pre tých, ktorí sa chcú joge ako takej venovať dlhodobejšie. Základ AVY je séria asán nazvaná joga chikitsa čiže joga terapia. Cvičením jogy udržiavame zdravie zdravého a navraciame zdravie chorému človeku. Telo sa cvičením stáva ľahšie, silnejšie, ohybnejšie, zbavuje sa toxínov a prebytočného tuku. Zlepšuje kondíciu, prospieva tráveniu, aktivuje sa imunitný systém. Budete sa cítiť dobre a vyrovnane. Vinyasa systém Vinyasa je systém dýchania a pohybu. Telo produkuje teplo, silno sa zahrieva, detoxikujú sa nie len svaly, ale aj vnútorné orgány, zlepšuje sa cirkulácia a trávenie, telo sa stáva ľahším, silnejším a ohybnejším, myseľ je kľudnejšia, rozhodnejšia. V tomto systéme každý pohyb je sprevádzaný jedným dychom. Ujjai Pranayama Ujjai je špeciálna dychová technika. Ide o metódu, ktorá vám dáva kontrolu, prístup k Práne (univerzálnej životnej energii). Vďaka ujjai sa telo silno zahrieva, zlepšuje sa cirkulácia, okysličenie organizmu, telo sa detoxikuje, zbavuje prebytočných tukov. Ujjai pomáha upriamiť myseľ na prítomný moment. Precvičovanie náročných jogových sekvencii môže vyzerať ako výsledok obrovskej svalovej vytrvalosti, svaly sú však zásobené silou vďaka ujjai pranayame. Bandha Sú to veľmi jemné techniky, čiastočne dosiahnuteľné fyzickou aktivitou, ale najmä koncentráciou. Existuje niekoľko rôznych Bandh. Pre Ashtanga Vinyasa Jogu sú najdôležitejšie Mula Bandha, Uddiyana Bandha a tretia je Jalandara Bandha. Drishti Drishti je miesto koncentrácie, alebo zamerania. Nehľadíme na externý objekt, ale viac sa zameriavame vnútorne.

YIN YOGA

Yin yoga je pomalšia a meditatívnejšia verzia tradičnej yogy. Spája sa v nej čínska medicína, taoizmus a yoga. Yinový prístup je opakom sily a mužského elementu v yoge. V pozíciách zotrváme 2-5 minút, aby sme dosiahli hĺbku a intenzívnejší prežitok. Vďake nej vieme ľahšie prijať svoje emócie. V tele sú tuhšie spojivové tkanivá (šľachy, väzy, fascia) yin, zatiaľ čo viac pohyblivé a poddajné svaly a krv sú jang. Pozitívne účinky: • zlepšuje flexibilitu kĺbov a celkovú ohybnosť a pružnosť tela • podieľa sa na posilnení imunitného systému • je prostriedkom k emocionálnej očiste a vytvoreniu vnútornej harmónie • vytvára hlbokú relaxáciu a pokojnú myseľ a dodáva energiu • detoxikuje organizmus

VINYASA YOGA

Vinyasa joga nás učí kultivovať svoju pozornosť a uvedomovať si nadväznosť pohybu a dýchania v jednotlivých asánach, čím docielime plynulé prúdenie prány (životnej energie) celým svojím telom. Cez harmóniu a inteligenciu postupnosti pohybu a dýchania nám tento druh jogy ukazuje, ako môžme krok za krokom vstúpiť do svojho najvyššieho potenciálu, a to nielen počas hodiny jogy, ale aj mimo jogovej podložky v reálnom živote.